Опис
Вода — один із найцінніших ресурсів у цілому світі. Далеко не на кожній планеті знайдеться придатна для вживання рідина в такій кількості, скільки її є на Землі. І людство якось навчилося підкоряти собі цю інколи надзвичайно бурхливу стихію! Хто-хто, а ми знаємо, якою руйнівною може бути сила води.
Завдяки винаходам геніального Ніколи Тесли є можливість річки в Альпах використати на користь собі та людству загалом. Маєте бажання стати біля початків перетворення енергії води на електричну енергію? Очольте одну з чотирьох найбільших у світі компаній і зробіть її найкращою серед усіх у настільній грі «Гребля». Вибудуйте бездоганну систему протягом 5 раундів, заробивши найбільше переможних очок. Підкоріть собі альпійські потоки!
Ви управляєте силою води!
«Гребля» — комплексна економічна стратегія для 1–4 гравців, що впевнено займає місце серед найкращих настільних ігор за версією платформи Boardgamegeek. Учасники зводитимуть будівлі на загальному ігровому полі, вироблятимуть енергію, продаватимуть її за контрактами та багато всього іншого. Усе для того, щоби ваша державна корпорація зайняла світову першість.
Протягом раунду ви проходитимете такі 5 фаз:
- Дохід і витоки річок;
- Дії;
- Рух води;
- Підрахунок очок;
- Кінець раунду.
Розпочинається все з отримання доходу. Тут гравці отримують усілякі приємні бонуси зі свого планшета, якщо такі вже відкриті внаслідок зведення певних будівель. Окрім того, саме протягом цього етапу на плитках річок з’являтимуться краплі води.
Як створити свою енергетичну імперію?
Дії — наймасивніша фаза, що звично для такого роду стратегій. Для будь-якої з дій потрібно відправити в комірку певну кількість ваших інженерів. Варіантів дій у гравців вистачає.
- Будівництво — єдина дія, що доступна на вашому особистому планшеті. Так на ігровому полі з’являтимуться ваші основи, насипи, водоводи й електростанції. Кожна будівля має свою ціну та можливі бонуси у фазі доходу чи під час виробництва енергії. Відправляйте техніку на спеціальне будівельне колесо разом із жетоном технології — і ці ресурси до вас колись повернуться.
- У турбінному залі ви можете виробляти енергію. Кількість крапель, які ви взяли біля вашої чи нейтральної греблі, множиться на потужність водовода, через який ви їх провели (він може бути як вашим, так і чужим). Разом із бонусом чи штрафом у комірці дії ви отримуєте свій результат виробництва енергії. Єдине, що має бути точно вашим у цій схемі, — електростанція.
- Завдяки водопостачанню на плитках витоків річок з’являтимуться додаткові краплі води.
- Майстерня допомагатиме прокручувати будівельне колесо, аби ваші бетонозмішувачі, екскаватори та жетони технологій швидше поверталися назад.
- У відділі контрактів отримуйте контракти, аби виробництво енергії приносило ще більше користі.
- Механічний цех даватиме вам додаткові бетонозмішувачі й екскаватори.
- У патентному бюро можна отримувати жетони інноваційних технологій.
- Банк же просто пропонує гроші та не має обмеження щодо кількості інженерів на дії.
Після того, як усі гравці спасують, рухатиметься вода. Кожна гребля може зупинити 1–3 краплі води (залежно від своєї висоти), тому будуйте свої плани відповідно! Насамкінець порахуйте очки за виконання цілі раунду залежно від позиції на треку енергії. Та й з 1–2 місця на цьому треку очки теж даються! А ще цей трек визначає порядок ходу на наступний раунд — загалом, важливе місце. Після цього вам лишиться закінчити раунд — забрати інженерів до свого запасу та повернути маркери енергії на початок відповідного треку.
Гра закінчується одразу після 5 раунду. До набраних протягом гри очок додаються очки за жетон цілі та за залишок ресурсів і води, що стримується вашими греблями. Переможцем буде гравець із найбільшою кількістю очок.
Ні в кого не буде кращої греблі
«Гребля» — одна з найвідоміших економічних стратегій у світі. Насправді в грі не дуже складні правила — але вистачає всіляких нюансів, із якими не одразу легко впоратися. Та і придумати стратегію, яка виведе вас на вершину — це завдання не з простих. Доведеться добряче помізкувати, як налагодити всю систему так, аби вона працювала без жодних вад. Та суперники дуже легко можуть забрати з-під носа ваш ідеальний хід… Така ця гра — мінлива, як потоки води.
Вміст гри:
– коробка 32×23×12 см;
– 1 двостороннє ігрове поле;
– 1 трек енергії;
– 15 жетонів інноваційних технологій;
– 6 бонусних жетонів і 6 жетонів цілей;
– 1 планшет управління;
– 10 жетонів нейтральних гребель;
– 3 нейтральні насипи та 3 нейтральні основи;
– 1 планшет патентного бюро;
– 7 планшетів керівників +1 жетон особливої технології Антона Крилова;
– 55 плиток контрактів (45 приватних, 4 стартові, 6 державних);
– 8 плиток витоків річок;
– 58 жетонів гідроелектричних кредитів, 34 екскаватори, 26 бетонозмішувачів;
– 4 планшети компаній;
– 4 будівельні колеса;
– 4 карти-пам’ятки;
– 20 жетонів для соло-гри;
– 20 жетонів основних технологій компаній;
– 20 основ, 20 насипів, 20 водоводів, 16 електростанцій компаній;
– 4 маркери порядку ходу, 4 маркери енергії та 4 маркери ПО компаній;
– 48 інженерів компаній;
– 1 книга правил.
Відгуки
Відгуків немає, поки що.