Редагувати вміст
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper.

Племена вітру (Tribes of the Wind)

Племена вітру (Tribes of the Wind)

1,950.00 

Людство все ж перетнуло межу екологічної Катастрофи, й новий вид забрудника, що розповсюджується планетою, загрожує стерти усе життя з поверхні Землі… Та окремі групи людей, що вижили у віддалених лісах, відновлюють природні ресурси й прагнуть врятувати природу! У настільній грі «Племена вітру» ви перевтілитесь у лідерів останніх поселенців, що збиратимуть ресурси, будуватимуть нові споруди у верхівках дерев та намагатимуться протистояти всюдисущому забрудненню.

 

Квітучий апокаліпсис у грі Племена вітру

«Tribes of the Wind» – це євростратегія на розбудову власного планшета з просторовим пазлом та менеджментом ресурсів, що має деталізовані й барвисті ілюстрації “квітучого апокаліпсиса” від Венсана Дютре, що також відповідав за оформлення ігор «Ольтре», «Джайпур», «Турбо: Спека на треку» й славнозвісного «Робінзона Крузо».

Гра має асиметричні планшети гравців, кожен з яких має інакші початкові завдання згідно з вказівками лідера поселення. Крім того, початкові умови відрізнятимуться для гравців і згідно з послідовністю ходу, бо ж кожен гравець починаючи з першого отримає інакше стартову плитку з особливими ефектами й кольором лісу.

Мета гри Племена вітру

Перемогу здобуває гравець із найбільшою кількістю Переможних Очок (ПО) наприкінці гри. Однак, тематичні умови здобуття ПО у Племенах вітру з комбінацією розбудови рушія завдяки новим картам, будівлям і плитками та взаємодії з природними ресурсами варті окремої уваги.

У «Племенах вітру» переможні очки рахуються наприкінці гри. Їх можна отримати за:

  • Першість у побудові п’яти селищ;
  • Кількість звільнених від забруднення зон на планшеті;
  • Кількість викладених на планшет плиток лісу;
  • Кількість побудованих селищ та виконані завдання селищ;
  • Кількість зведених храмів.

Перебіг гри

Партія триватиме кілька раундів, аж поки один із гравців не побудує на планшеті п’яте селище. Одразу потому наступні за чергою учасники мають здійснити свої ходи до завершення кола, після чого триває фінальний підрахунок ПО.

Хід гравця складається з двох етапів:

  1. Виконання однієї з трьох дій на вибір.
  2. Добір карт стихій до п’яти. Карти стихій гравця розташовуються на спеціальній підставці вертикально.

 

За дію гравець може:

  • Зіграти карту стихій. Кожна з цих карт має певний ефект, що дасть учасникам можливість прибрати жетони забруднення свого планшета, отримати й розташувати плитку лісу, перемістити вершників вітру, отримати жетони води або звести селище, витративши певну кількість води. Кожна карта стихій також має і вимоги: деякі вимагають мати певну кількість карт стихій на руці, інші потребують підрахунку усіх карт стихій на стійках запасу інших гравців тощо.
    Важлива нотатка: переміщення вершників вітру відбувається виключно між суміжними зонами. Суміжною до столиці є виключно початкова плитка. Одне очко переміщення дозволяє перемістити одного вершника на одну плитку. Ви можете перемістити одну фігурку на відповідну очкам переміщення кількість плиток вперед, або розділити переміщення між кількома вершниками.
  • Побудувати селище. Якщо на одній з плиток лісу знаходиться стільки вершників вітру, скільки на ній зображено відповідних комірок, ви можете витратити дію на побудову селища. Переверніть плитку стороною селища догори, поверніть у “запас” до столиці необхідну для побудови кількість вершників вітру, а також отримайте бонус від побудови та карту із завданням селища.
    Виконання умов цієї карти принесе переможні очки наприкінці гри. Ці завдання зазвичай вказують на те, як саме мають розташовуватись плитки, селища й храми на вашому планшеті. Якщо ви виконали завдання карти селища, покладіть її під ліву сторону свого планшета так, щоб тільки її ліва половина була видна назовні.
    Також побудова селища може призвести до додаткового забруднення. В такому разі ви маєте розмістити на суміжних горизонтально або вертикально комірках планшета певну кількість жетонів забруднення.
  • Побудувати храм. Для цього треба скинути три карти стихій без застосування їхніх ефектів. Для цього ви маєте вибрати будь-який маркер храму у відповідній зоні свого планшета й викласти його на плитку лісу без символу храму на ній. Як тільки ви виклали храм, ви отримуєте бонус, зазначений у комірці в зоні храмів, звідки ви взяли маркер.
  • Виконати додаткову дію з карти лідера. Якщо протягом ходу ви виконуєте одне або й обидва завдання лідера зі свого планшета, ви отримуєте карту лідера за кожне виконане завдання. Виконати завдання лідера можна тільки раз за гру. Отриману карту лідера слід розмістити під планшет праворуч так, щоб було видно виключно доступну вам дію. Тепер ви можете застосовувати ефект цієї карти, витративши дію у свій хід.

 

Настільна гра «Tribes of the Wind» пропонує гравцям поринути до динамічного протистояння з розвитку своїх планшетів із вибором дій, що залежить від поточної ситуації у грі не виключно на полі гравця, але й в інших учасників, а також з використанням менеджменту ресурсів, виставленням і переміщенням працівників і збору візерунків, що додає до євростратегії ще й просторовий пазл. Доступні правила й асиметричні можливості гравців, що, втім, дуже збалансовані, роблять гру «Племена вітру» дуже вартою місця у колекції поціновувачів лайт-євро.

 

Відеоогляд настільної гри Племена вітру (Tribes of the Wind)

1 в наявності

Опис

Людство все ж перетнуло межу екологічної Катастрофи, й новий вид забрудника, що розповсюджується планетою, загрожує стерти усе життя з поверхні Землі… Та окремі групи людей, що вижили у віддалених лісах, відновлюють природні ресурси й прагнуть врятувати природу! У настільній грі «Племена вітру» ви перевтілитесь у лідерів останніх поселенців, що збиратимуть ресурси, будуватимуть нові споруди у верхівках дерев та намагатимуться протистояти всюдисущому забрудненню.

 

Квітучий апокаліпсис у грі Племена вітру

«Tribes of the Wind» – це євростратегія на розбудову власного планшета з просторовим пазлом та менеджментом ресурсів, що має деталізовані й барвисті ілюстрації “квітучого апокаліпсиса” від Венсана Дютре, що також відповідав за оформлення ігор «Ольтре», «Джайпур», «Турбо: Спека на треку» й славнозвісного «Робінзона Крузо».

Гра має асиметричні планшети гравців, кожен з яких має інакші початкові завдання згідно з вказівками лідера поселення. Крім того, початкові умови відрізнятимуться для гравців і згідно з послідовністю ходу, бо ж кожен гравець починаючи з першого отримає інакше стартову плитку з особливими ефектами й кольором лісу.

Мета гри Племена вітру

Перемогу здобуває гравець із найбільшою кількістю Переможних Очок (ПО) наприкінці гри. Однак, тематичні умови здобуття ПО у Племенах вітру з комбінацією розбудови рушія завдяки новим картам, будівлям і плитками та взаємодії з природними ресурсами варті окремої уваги.

У «Племенах вітру» переможні очки рахуються наприкінці гри. Їх можна отримати за:

  • Першість у побудові п’яти селищ;
  • Кількість звільнених від забруднення зон на планшеті;
  • Кількість викладених на планшет плиток лісу;
  • Кількість побудованих селищ та виконані завдання селищ;
  • Кількість зведених храмів.

Перебіг гри

Партія триватиме кілька раундів, аж поки один із гравців не побудує на планшеті п’яте селище. Одразу потому наступні за чергою учасники мають здійснити свої ходи до завершення кола, після чого триває фінальний підрахунок ПО.

Хід гравця складається з двох етапів:

  1. Виконання однієї з трьох дій на вибір.
  2. Добір карт стихій до п’яти. Карти стихій гравця розташовуються на спеціальній підставці вертикально.

 

За дію гравець може:

  • Зіграти карту стихій. Кожна з цих карт має певний ефект, що дасть учасникам можливість прибрати жетони забруднення свого планшета, отримати й розташувати плитку лісу, перемістити вершників вітру, отримати жетони води або звести селище, витративши певну кількість води. Кожна карта стихій також має і вимоги: деякі вимагають мати певну кількість карт стихій на руці, інші потребують підрахунку усіх карт стихій на стійках запасу інших гравців тощо.
    Важлива нотатка: переміщення вершників вітру відбувається виключно між суміжними зонами. Суміжною до столиці є виключно початкова плитка. Одне очко переміщення дозволяє перемістити одного вершника на одну плитку. Ви можете перемістити одну фігурку на відповідну очкам переміщення кількість плиток вперед, або розділити переміщення між кількома вершниками.
  • Побудувати селище. Якщо на одній з плиток лісу знаходиться стільки вершників вітру, скільки на ній зображено відповідних комірок, ви можете витратити дію на побудову селища. Переверніть плитку стороною селища догори, поверніть у “запас” до столиці необхідну для побудови кількість вершників вітру, а також отримайте бонус від побудови та карту із завданням селища.
    Виконання умов цієї карти принесе переможні очки наприкінці гри. Ці завдання зазвичай вказують на те, як саме мають розташовуватись плитки, селища й храми на вашому планшеті. Якщо ви виконали завдання карти селища, покладіть її під ліву сторону свого планшета так, щоб тільки її ліва половина була видна назовні.
    Також побудова селища може призвести до додаткового забруднення. В такому разі ви маєте розмістити на суміжних горизонтально або вертикально комірках планшета певну кількість жетонів забруднення.
  • Побудувати храм. Для цього треба скинути три карти стихій без застосування їхніх ефектів. Для цього ви маєте вибрати будь-який маркер храму у відповідній зоні свого планшета й викласти його на плитку лісу без символу храму на ній. Як тільки ви виклали храм, ви отримуєте бонус, зазначений у комірці в зоні храмів, звідки ви взяли маркер.
  • Виконати додаткову дію з карти лідера. Якщо протягом ходу ви виконуєте одне або й обидва завдання лідера зі свого планшета, ви отримуєте карту лідера за кожне виконане завдання. Виконати завдання лідера можна тільки раз за гру. Отриману карту лідера слід розмістити під планшет праворуч так, щоб було видно виключно доступну вам дію. Тепер ви можете застосовувати ефект цієї карти, витративши дію у свій хід.

 

Настільна гра «Tribes of the Wind» пропонує гравцям поринути до динамічного протистояння з розвитку своїх планшетів із вибором дій, що залежить від поточної ситуації у грі не виключно на полі гравця, але й в інших учасників, а також з використанням менеджменту ресурсів, виставленням і переміщенням працівників і збору візерунків, що додає до євростратегії ще й просторовий пазл. Доступні правила й асиметричні можливості гравців, що, втім, дуже збалансовані, роблять гру «Племена вітру» дуже вартою місця у колекції поціновувачів лайт-євро.

 

Відеоогляд настільної гри Племена вітру (Tribes of the Wind)

Додаткова інформація

Час партії

40-90 хв

Гравців

2-5

Вік

Жанр

Стратегія

Видавництво

Відгуки

Відгуків немає, поки що.

Будьте першим, хто залишив відгук “Племена вітру (Tribes of the Wind)”“

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *