Опис
У легендах ледь не кожного народу світу фігурують дракони. На різних територіях їх уявляли по-різному: десь вони були злісними пакосниками всіх можливих форм і розмірів, десь це могутні та хитрі тисячолітні створіння з неймовірними багатствами, а десь це таємничі мудрі духи. Ці створіння завжди вважалися одними з найсильніших у своїх пантеонах, та інколи вони приходили й на допомогу тим, кому це було потрібно. Можете спробувати піймати кілька молодих духів у славетній битві кланів у настільній грі «Тацу: Драконолови». Двобій буде запеклим, тож доведеться інколи жертвувати своїми духами заради перемоги.
Знайомтеся з японськими драконами
«Тацу: Драконолови» — це невеличка картярська гра для 2–4 гравців. Гравці перенесуться у світ японської міфології, де ловитимуть духів драконів для свого клану.
На початку партії, залежно від кількості гравців, потрібно визначити, хто який клан представлятиме — відповідно, які карти розігруватиме. Також різна кількість гравців дещо змінює ігролад. Так, вдвох гравці гратимуть кожен сам за себе, вчотирьох за столом будуть дві команди, а втрьох команди змінюватимуться від раунду до раунду, хтось матиме партнером духа-примару, а гравці матимуть індивідуальні рахунки очок.
Розглянемо правила для гри вчотирьох, адже інша кількість учасників має лиш кілька змін відносно цього режиму. На початку партії кожен гравець отримує по 7 карт, які тримає в себе в руці. Суперники можуть розуміти, якого клану карти ви маєте, адже на це вказують сорочки карт.
Гравці ходитимуть по черзі, розігруючи взятки. 1 взятка — це 4 карти, розіграні перед гравцями. За іншої кількості учасників кількість карт не змінюється (у грі втрьох є дух-примара, а вдвох гравці матимуть по 2 карти). Гравці ходять по черзі та можуть або розіграти 1 карту з руки, або попросити будь-якого іншого гравця розіграти карту перед активним гравцем.
Переможцем взятки буде той із вас, хто матиме найсильнішого духа. Він забере собі (чи команді) всі розіграні карти, які наприкінці гри потенційно принесуть переможні очки. Підсумуйте карти на всіх пійманих духах (обох кольорів) і помножте це значення на значення духів-помножувачів кольору вашого клану. Якщо останніх у вас немає, ви нічого не заробили за цей раунд! Уся гра триває до моменту, коли хтось матиме сумарно 500 очок. Цей гравець чи ця команда і стають переможцями.
Варто також розповісти про духів злиття. Ці духи змушують гравців одразу ж розіграти нову взятку. Саме переможець другої (чи навіть третьої, якщо буде знову розіграний дух злиття) взятки забере собі всі викладені карти.
У грі втрьох змін небагато: щораунду один гравець гратиме за себе та за духа-примару. Цей гравець постійно змінюватиметься, а гравці мають індивідуальні очки (хоч наприкінці раунду гравці з однієї команди отримують однакові очки). У гру вдвох гравці отримують по 14 карт (половину кладуть долілиць перед собою, іншу половину кладуть на ці карти горілиць) і, як уже казали, гравці розігруватимуть по 2 карти за взятку.
Якихось драконів краще віддати суперникам
Настільна гра «Тацу: Драконолови» щоразу змушує гравців шукати найкращі моменти для розіграшу кожної своєї карти. Інколи буде можливість схитрувати та попросити суперника зіграти карту замість вас — але й вони можуть робити те саме з вами! Це неабияка дуель розумів, де не можна втрачати пильність ні на мить. Та й необхідно вдало кооперуватися зі своїм партнером по команді, аби максимально вигідно проходити кожну взятку.
Вміст гри:
– коробка 12×10×3 см;
– 1 карта підготовки;
– 28 карт духів (63×88 мм);
– 1 карта дилера;
– 1 правила гри.
Відгуки
Відгуків немає, поки що.