Редагувати вміст
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper.

Поклик пригод. Спадок героїв (Call To Adventure: Epic Origins)

Поклик пригод. Спадок героїв (Call To Adventure: Epic Origins)

1,680.00 

Захоплива стратегічна гра про пригоди героїв у фентезійному світі. Настільна гра «Call to Adventure» вийшла в 2019 році. У 2020 році вона стала фіналістом конкурсу «Origins Awards». «Call To Adventure: Epic Origins» – нова версія гри від 2022 року, натхненна настільною рольовою грою «Dungeons & Dragons». До характеристик героя додалися клас і раса (спадок), а карти випробувань стали більш схожими на ДнД-квести. Наскільки Гікачу відомо, створеного в цій грі персонажа потім можна використовувати в НРГ «Підземелля і Дракони» 5-ї редакції.

Гра Поклик пригод. Спадок Dungeons & Dragons

У грі «Поклик пригод. Спадок героїв» учасники разом борються проти могутнього ворога. Кожен гравець створює історію власного персонажа, сповнену викликів і подвигів, тріумфів і трагедій. Розвивайте свого персонажа, проходьте випробування й об’єднуйтеся з іншими гравцями, щоб здолати лиходія і здобути перемогу!

На початку партії гравці вибирають лиходія, проти якого вони битимуться як одна команда. Протягом гри гравці можуть змагатися, але наприкінці партії вони повинні об’єднати зусилля, щоб разом здолати ворога. Якщо головний лиходій виживе, усі гравці зазнають поразки. Утім, якщо гравці гуртом переможуть противника, виграє той, хто здобув найбільше очок долі.

Життєпис фентезійного героя

На початку партії кожен гравець вибирає чотири карти персонажа: спадку, походження, класу та долі. Ці карти стануть основою сюжету, який створюватиметься на планшеті персонажа. Гравці розміщують під картами персонажів карти історії зі здобутими очками й символами вмінь. Уміння посилять персонажа перед лицем нових випробувань.

Проходячи випробування, гравець розвиває свого персонажа. На початку гри кожен персонаж уже має дві руни вмінь, указані на його карті походження. Під час випробування гравець кидає три основні руни. Він також кидає зображені на карті випробування руни вмінь, якщо має відповідні символи на картах персонажа та історії. Щоб успішно пройти випробування, треба вибрати шлях (верхній або нижній) і викинути стільки ж або більше успіхів, ніж складність випробування.

Перебіг гри

Гравці ходять по черзі, за годинниковою стрілкою. У свій хід гравець виконує одну або кілька дій, створюючи історію свого персонажа.

Будь-яку кількість разів за хід гравець може:

  • мандрувати (лише на початку ходу). Витратити жетон досвіду, щоб замінити карту історії з будь-якого ряду на полі.
  • застосувати ефекти карти персонажа. Ефекти карт спадку застосовують, коли випадає руна «героя / антигероя» під час проходження випробування. Ефекти карт походження приносять жетони досвіду. Карти класу мають постійні ефекти, якщо викласти на них потрібну кількість жетонів досвіду.
  • зіграти карту героя / антигероя. Викинувши руну «героя» / «антигероя» або здобувши такий символ після проходження випробування, гравець відразу бере карту героя / антигероя. Зігравши карту героя / антигероя, гравець застосовує її ефект і кладе долілиць біля свого планшета. Наприкінці гри гравець здобуває очки тріумфу / трагедії за зіграні карти.

Один раз за хід гравець може спробувати додати карту в історію персонажа (карту випробування або карту ознаки). Карти акту І розміщують під картою походження, карти акту ІІ розміщують під картою класу, карти акту ІІІ розміщують під картою долі. Акт вважають завершеним, якщо під однією картою персонажа лежить три карти ознак або випробувань. Після цього більше не можна отримувати карти ознак або проходити випробування поточного акту.

  • Ознака. Щоб отримати ознаку, гравець просто бере у свій хід карту ознаки з ряду, що відповідає його поточному акту, застосовує її ефект і розміщує під картою персонажа.
  • Випробування. Під час проходження випробування гравець дивиться на базову складність випробування і вибирає шлях (верхній або нижній, що підвищує складність випробування на 1). Потім гравець бере доступні руни: три основні руни + зображені на карті випробування руни вмінь, якщо він має відповідні символи в історії свого персонажа. Кинувши руни, гравець застосовує ефекти та підсумовує результат, додаючи випалі успіхи на рунах і бонуси від ефектів карт. Якщо отриманий результат більший або дорівнює складності випробування, гравець успішно проходить випробування і розміщує карту випробування під картою персонажа відповідного акту на своєму планшеті.

Битва з лиходієм

Якщо гравець завершив акт ІІ, розмістивши 3 карти під картою класу, у наступний хід він повинен кинути виклик лиходію. Лише після цього він може переходити до акту III.

Мета гри «Поклик пригод. Спадок героїв» ‒ разом з іншими гравцями здолати лиходія. Лиходій представлений двома картами: картою лиходія і картою квесту лиходія. Карта лиходія двостороння: до акту ІІІ вона лежить стороною «Лиходій» догори, а після акту ІІІ – стороною «Головний лиходій» догори.

Протягом гри лиходій заважатиме гравцям досягти перемоги. Щоразу коли гравець викидає руну «героя / антигероя», лиходій розігрує карту прокляття. Кинувши виклик лиходію, гравець проходить карту випробування «Лиходій». Коли всі гравці кинуть виклик лиходію, карта перевертається стороною «Головний лиходій». «Головного лиходія» проходять в акті ІІІ так само, як і «Лиходія». Здолавши «Головного лиходія», гравці підсумовують очки долі.

Підрахунок очок

Гравці відкривають карти долі й здобувають очки за виконані умови на цих картах. Далі вони додають очки тріумфу / трагедії з історії персонажа, очки за свою позицію на треку пітьми та по 1 очку за кожну зіграну карту героя / антигероя. Також вони отримують очки за невитрачені жетони долі, однакові символи історії на картах та очки за перемогу над «Головним лиходієм».

Якщо гравці здолали головного лиходія, перемога присуджується гравцеві (або гравцям) з найбільшою кількістю очок долі. Якщо гравці не здолали головного лиходія, усі програють.

 

Відеоогляд настільної гри Поклик пригод. Спадок героїв (Call To Adventure: Epic Origins)

1 в наявності

Опис

Захоплива стратегічна гра про пригоди героїв у фентезійному світі. Настільна гра «Call to Adventure» вийшла в 2019 році. У 2020 році вона стала фіналістом конкурсу «Origins Awards». «Call To Adventure: Epic Origins» – нова версія гри від 2022 року, натхненна настільною рольовою грою «Dungeons & Dragons». До характеристик героя додалися клас і раса (спадок), а карти випробувань стали більш схожими на ДнД-квести. Наскільки Гікачу відомо, створеного в цій грі персонажа потім можна використовувати в НРГ «Підземелля і Дракони» 5-ї редакції.

Гра Поклик пригод. Спадок Dungeons & Dragons

У грі «Поклик пригод. Спадок героїв» учасники разом борються проти могутнього ворога. Кожен гравець створює історію власного персонажа, сповнену викликів і подвигів, тріумфів і трагедій. Розвивайте свого персонажа, проходьте випробування й об’єднуйтеся з іншими гравцями, щоб здолати лиходія і здобути перемогу!

На початку партії гравці вибирають лиходія, проти якого вони битимуться як одна команда. Протягом гри гравці можуть змагатися, але наприкінці партії вони повинні об’єднати зусилля, щоб разом здолати ворога. Якщо головний лиходій виживе, усі гравці зазнають поразки. Утім, якщо гравці гуртом переможуть противника, виграє той, хто здобув найбільше очок долі.

Життєпис фентезійного героя

На початку партії кожен гравець вибирає чотири карти персонажа: спадку, походження, класу та долі. Ці карти стануть основою сюжету, який створюватиметься на планшеті персонажа. Гравці розміщують під картами персонажів карти історії зі здобутими очками й символами вмінь. Уміння посилять персонажа перед лицем нових випробувань.

Проходячи випробування, гравець розвиває свого персонажа. На початку гри кожен персонаж уже має дві руни вмінь, указані на його карті походження. Під час випробування гравець кидає три основні руни. Він також кидає зображені на карті випробування руни вмінь, якщо має відповідні символи на картах персонажа та історії. Щоб успішно пройти випробування, треба вибрати шлях (верхній або нижній) і викинути стільки ж або більше успіхів, ніж складність випробування.

Перебіг гри

Гравці ходять по черзі, за годинниковою стрілкою. У свій хід гравець виконує одну або кілька дій, створюючи історію свого персонажа.

Будь-яку кількість разів за хід гравець може:

  • мандрувати (лише на початку ходу). Витратити жетон досвіду, щоб замінити карту історії з будь-якого ряду на полі.
  • застосувати ефекти карти персонажа. Ефекти карт спадку застосовують, коли випадає руна «героя / антигероя» під час проходження випробування. Ефекти карт походження приносять жетони досвіду. Карти класу мають постійні ефекти, якщо викласти на них потрібну кількість жетонів досвіду.
  • зіграти карту героя / антигероя. Викинувши руну «героя» / «антигероя» або здобувши такий символ після проходження випробування, гравець відразу бере карту героя / антигероя. Зігравши карту героя / антигероя, гравець застосовує її ефект і кладе долілиць біля свого планшета. Наприкінці гри гравець здобуває очки тріумфу / трагедії за зіграні карти.

Один раз за хід гравець може спробувати додати карту в історію персонажа (карту випробування або карту ознаки). Карти акту І розміщують під картою походження, карти акту ІІ розміщують під картою класу, карти акту ІІІ розміщують під картою долі. Акт вважають завершеним, якщо під однією картою персонажа лежить три карти ознак або випробувань. Після цього більше не можна отримувати карти ознак або проходити випробування поточного акту.

  • Ознака. Щоб отримати ознаку, гравець просто бере у свій хід карту ознаки з ряду, що відповідає його поточному акту, застосовує її ефект і розміщує під картою персонажа.
  • Випробування. Під час проходження випробування гравець дивиться на базову складність випробування і вибирає шлях (верхній або нижній, що підвищує складність випробування на 1). Потім гравець бере доступні руни: три основні руни + зображені на карті випробування руни вмінь, якщо він має відповідні символи в історії свого персонажа. Кинувши руни, гравець застосовує ефекти та підсумовує результат, додаючи випалі успіхи на рунах і бонуси від ефектів карт. Якщо отриманий результат більший або дорівнює складності випробування, гравець успішно проходить випробування і розміщує карту випробування під картою персонажа відповідного акту на своєму планшеті.

Битва з лиходієм

Якщо гравець завершив акт ІІ, розмістивши 3 карти під картою класу, у наступний хід він повинен кинути виклик лиходію. Лише після цього він може переходити до акту III.

Мета гри «Поклик пригод. Спадок героїв» ‒ разом з іншими гравцями здолати лиходія. Лиходій представлений двома картами: картою лиходія і картою квесту лиходія. Карта лиходія двостороння: до акту ІІІ вона лежить стороною «Лиходій» догори, а після акту ІІІ – стороною «Головний лиходій» догори.

Протягом гри лиходій заважатиме гравцям досягти перемоги. Щоразу коли гравець викидає руну «героя / антигероя», лиходій розігрує карту прокляття. Кинувши виклик лиходію, гравець проходить карту випробування «Лиходій». Коли всі гравці кинуть виклик лиходію, карта перевертається стороною «Головний лиходій». «Головного лиходія» проходять в акті ІІІ так само, як і «Лиходія». Здолавши «Головного лиходія», гравці підсумовують очки долі.

Підрахунок очок

Гравці відкривають карти долі й здобувають очки за виконані умови на цих картах. Далі вони додають очки тріумфу / трагедії з історії персонажа, очки за свою позицію на треку пітьми та по 1 очку за кожну зіграну карту героя / антигероя. Також вони отримують очки за невитрачені жетони долі, однакові символи історії на картах та очки за перемогу над «Головним лиходієм».

Якщо гравці здолали головного лиходія, перемога присуджується гравцеві (або гравцям) з найбільшою кількістю очок долі. Якщо гравці не здолали головного лиходія, усі програють.

 

Відеоогляд настільної гри Поклик пригод. Спадок героїв (Call To Adventure: Epic Origins)

Додаткова інформація

Час партії

30-60 хв

Гравців

1-4

Вік

Жанр

Пригоди

Видавництво

Відгуки

Відгуків немає, поки що.

Будьте першим, хто залишив відгук “Поклик пригод. Спадок героїв (Call To Adventure: Epic Origins)”“

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *